MenuZamknij
05.09.13

Event sportowy i jego wpływ na wizerunek miejsca (na przykładzie Hotelu Anders w Starych Jabłonkach)

Hotel Anders w Starych Jabłonkach zorganizował Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013 – najwyższe rangą, po Igrzyskach Olimpijskich, zawody w tej dyscyplinie sportu na naszym globie. Poprzednie mistrzostwa odbywały się w takich metropoliach jak Los Angeles, Rio de Janeiro, Berlin i Rzym, a tym razem odbyły się w małej mazurskiej wsi. Jak to możliwe? Nie ma w tym nic dziwnego – Hotel Anders środowisku siatkarskiemu i kibicom sportowym znany jest już od dawna – to tu od 10 lat rozgrywane są prestiżowe międzynarodowe zawody siatkówki plażowej z cyklu World Tour, na których grają najlepsze pary siatkarskie na świecie. Czy event sportowy to dobry sposób na promocję miejsca? O to zapytaliśmy Daniela Błaszkiewicza – dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Hotelu Anders w Starych Jabłonkach.

„Największą wartością marketingową eventu sportowego jest dostarczanie jego uczestnikom unikalnych przeżyć, niezapomnianych wrażeń oraz emocji nie do opisania. Wydarzenie sportowe jak żadne inne bezpośrednio angażują tych, którzy biorą w nich udział, budując w ten sposób ich trwałą relację z miejscem odbywania się imprezy. Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013 potwierdziły tożsamość marki Hotelu Anders w Starych Jabłonkach – miejsca, gdzie wszystko jest możliwe – hotelu, który potrafi zorganizować event na najwyższym, światowym poziomieHotelu, w którym przeżywa się wielkie emocje.

Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej wywarły znaczący wpływ na wizerunek Hotelu Anders, a co za tym idzie przyniosły wymierne korzyści biznesowe. 50% grup biznesowych, które organizowały imprezy integracyjne w Hotelu Anders w przeciągu ostatniego pół roku w programie atrakcji miały miniturnieje siatkówki plażowej. Grupy te wybierały Hotel Anders jako miejsce organizacji konferencji, szkoleń czy imprez integracyjnych właśnie ze względu na wiedzę o organizowanych przez Hotel Mistrzostwach. Wśród klientów biznesowych wzrosła zatem świadomość potencjału organizacyjnego Hotelu Anders w Starych Jabłonkach oraz jego możliwości infrastrukturalnych, takich jak bezpośrednie położenie nad jeziorem z ogromną plażą, 7 boisk do siatkówki plażowej, 4 korty tenisowe i otaczające hotel lasy. Do tego doszło pozytywne skojarzenie z emocjami, jakie towarzyszą wszystkim wydarzeniom sportowym.

Z kolei 40% spośród Gości indywidualnych zainteresowało się pobytem w Hotelu Anders, po tym jak dowiedzieli się o fakcie organizowania przez obiekt tak dużego i ważnego eventu. Podczas programu animacyjnego realizowanego w hotelu w ramach pakietu wakacyjnego szczególną popularnością wśród Gości cieszyła się Akademia Siatkówki Plażowej – zajęcia z animatorami dla dzieci i dla dorosłych.

Szerokie partnerstwa budowane przy organizacji Mistrzostw umocniły dotychczasową współpracę z dostawcami usług oraz pozwoliły nawiązać nowe relacje. Mistrzostwa Świata jako niepowtarzalne wydarzenie sportowe przyciągnęły media, które chętnie relacjonowały i opisywały to, co działo się na arenie zmagań sportowych oraz wydarzenia, które im towarzyszyły.

Mimo, że Mistrzostwa Świata już za nami, wśród członków załogi Hotelu Anders emocje jeszcze nie opadły. W organizację Mistrzostw zaangażowany był cały zespół hotelu – myślę, że w znacznym stopniu przyczyniło się to do sukcesu marketingowego i organizacyjnego tego wydarzenia – znamy się, lubimy się i pracujemy profesjonalnie. W naszym hotelu przykładamy dużą wagę do budowania pozytywnych relacji między Gośćmi a obsługą hotelową. Jest to nasz priorytet. Przyjazna, domowa atmosfera to w naszym przypadku "klucz do sukcesu".

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij